Najczęściej zadawane pytania

1. Z ilu urządzeń mogę logować się na swoje konto?

Możesz korzystać z maksymalnie 3 urządzeń.

2. Na jaki czas uzyskuje dostęp do szkolenia?

Uzyskujesz dożywotni dostęp do danego szkolenia.

3. Czy szkolenie naprawdę da mi odpowiednią wiedzę?

Szkolenia są prowadzone przez osoby, które odniosły ogromny sukces w swojej dziedzinie i głęboko wierzymy, że wiedza, którą się dzielą, przyczyni się do Twojego rozwoju.

4. Czy można pobrać szkolenie na swój dysk?

Materiały video są dostępne jedynie online, wszystkie materiały bonusowe możesz pobierać na swój komputer.

 

5. Czy można płacić kartą?

Tak, oczywiście, że można płacić kartą. Wszystkie możliwe sposoby płatności pojawią się po przejściu do systemu transakcyjnego po kliknięciu w przycisk zakupu. Płatności obsługuje PayU.

6. Czy ze szkolenia można korzystać na telefonie?

Tak, ze szkolenia możesz korzystać na komputerze, tablecie lub telefonie.

 

 

7. Mam słabe łącze – czy będę w stanie obejrzeć zakupione szkolenie?

Jeżeli bez większego problemu otwierają Ci się nagrania z Youtube, to wszystko powinno być ok. Do hostowania plików wideo korzystamy z serwisu Vimeo. Możesz wybrać niższą jakość odtwarzania, wtedy wszystko powinno działać bez zarzutu.

8. Czy można płacić w ratach?

Tak, jest taka możliwość. 

Szczegóły na stronie: https://chcezostac.pl/zakupy-na-raty/

9. Nie jestem przekonany czy dane szkolenie będzie na pewno dla mnie. Co, jeśli po zakupie okaże się, że szkolenie nie dało mi wartości?

Nic nie ryzykujesz. Dajemy 14-dniową GWARANCJĘ SATYSFAKCJI. To znaczy, że do 14 dni od zakupu, jeśli stwierdzisz, że szkolenie nie dało Ci absolutnie żadnej wartości zwracamy Ci pieniądze.