Oferta limitowana.
Jeśli widzisz tę stronę, to znaczy, że trwa jeszcze oferta webinarowa.
TYLKO DO PÓŁNOCY!

Szkolenie online:
ETYKIETA W BIZNESIE

z Aleksandrą Pakułą

Poznaj zasady etykiety i zastosuj je w swoim biznesie! Dzięki temu zadbasz o relacje ze swoimi obecnymi klientami i potencjalnymi inwestorami!

Szkolenie online: ETYKIETA W BIZNESIE
z Aleksandrą Pakułą

Poznaj zasady etykiety i zastosuj je w swoim biznesie! Dzięki temu zadbasz o relacje ze swoimi obecnymi klientami i potencjalnymi inwestorami!

  • ⇒ 61 lekcji
  • ⇒ 9 godzin materiałów video
  • ⇒ Certyfikat ukończenia szkolenia
  • ⇒ Gwarancja satysfakcji

Najwyższa jakość szkoleń online w Polsce!

Zadbaj o swoją etykietę w biznesie i zachwyć swoich odbiorców.

Cena regularna:

1497 zł

To szkolenie możesz kupić za jedynie:

1497 zł

Szkolenie kupisz z PayU Raty 0%
od
Najniższa cena towaru w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki:
Rozpocznij szkolenie
  • 61 lekcji video
  • 9 godz. materiałów
  • Dożywotni dostęp
  • Certyfikat ukończenia
  • Gwarancja Satysfakcji
  • Spotkania live z ekspertem
Kup teraz

Wartość szkolenia:

2679 zł

Sprzedaż zamknięta

Szkolenie kupisz z PayU Raty 0%
od

W tym momencie sprzedaż szkolenia jest zamknięta.

Dostęp do szkolenia będzie można wykupić w specjalnym okienku sprzedażowym, o którym możemy powiadomić Cię mailowo. Nie przegap tego momentu.

Przypomnienie o otwarciu sprzedaży

Jeśli chcesz, abyśmy przypomnieli Ci o otwartym okienku sprzedażowym, wypełnij formularz poniżej.

Nic nie ryzykujesz. Masz 14 dni GWARANCJI SATYSFAKCJI

Co to znaczy? Jesteśmy tak bardzo przekonani, że to szkolenie da Ci ogromną wartość, że dajemy Ci 100% bezpieczeństwa.

Jeśli w ciągu 2 tygodni od zakupu stwierdzisz, że szkolenie nic Ci nie dało, to zwrócimy Ci wszystkie pieniądze. 

Tak po prostu. Gramy fair.

dyplom_white

Otrzymasz specjalny certyfikat, potwierdzający ukończenie szkolenia.

dostep.white

Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy na FB.

meet

2 grupowe szkolenia live z ekspertką.

TO SZKOLENIE SPRAWI, ŻE…

  • Zdobędziesz niezwykle cenną wiedzę z zakresu etykiety biznesu i savoir-vivre’u.
  • Zyskasz pewność siebie, swobodę i autorytet.
  • Rozwiniesz umiejętności interpersonalne pomocne w kontaktach służbowych, na przyjęciach z udziałem klientów lub gości honorowych.
  • Staniesz się osobą, którą inni będą chcieli poznać.
  • Nabędziesz nowe umiejętności związane z komunikacją i autoprezentacją.
  • Będziesz wiedział/wiedziała, jak zrobić niezapomniane pierwsze wrażenie.
  • Wzbudzisz większy szacunek w swoich odbiorcach i staniesz się osobą, którą inni będą chcieli poznać.
  • Poznasz znaczenie dress code’u w biznesie i zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci dobrać odpowiedni strój do wydarzenia.
  • Dowiesz się, jak ważna jest mowa ciała i jak z niej świadomie korzystać.
  • Nauczysz się ubierać swoje myśli w odpowiednie słowa.

BONUSY - NAGRANIA WEBINARÓW

Webinar #1

  • „Dlaczego nie powinniśmy zaczynać maili od “Witam”?”
    (czyli jak poprawnie pisać maile)”

Z tego materiału dowiesz się:

 

  • Dlaczego nie należy zaczynać maili od „witam”.
  • Jak powinien być zbudowany profesjonalny mail.
  • Jak zwiększyć szansę na otrzymanie odpowiedzi.
  • Jak powinna wyglądać stopka mailowa.

Webinar #2

  • „10 najczęstszych błędów w etykiecie biznesu”

Z tego materiału dowiesz się:

 

  • Kto pierwszy podaje rękę.
  • Czy można zaproponować klientowi przejście na „Ty”.
  • Jak reagować na spóźnienia,
    czy wypada zaprosić szefa do znajomych w social media.
  • Jak nie popełniać faux pas podczas spotkań służbowych.

Webinar #3

  • „10 najczęstszych błędów, które popełniamy ubierając się do pracy”

Z tego materiału dowiesz się:

 

  • Dlaczego mężczyźni nie powinni nosić koszul z krótkimi rękawami.
  • Czy sandały to dobry wybór do pracy.
  • Jak rozwiązać problem prześwitującej bielizny.
  • Czy do mokasynów nosi się skarpetki.
  • Jak zapobiegać plamom potu.

Webinar #4

  • „Poznaj savoir-vivre podczas spotkań online!”

Z tego materiału dowiesz się:

 

  • Kto jako pierwszy powinien zainicjować połączenie.
  • Jak zabrać głos.
  • Jak zbudować odpowiedni kadr.
  • Jaką postawę zachowywać.

Webinar #5

  • „Jak zagadać do obcej osoby? Poznaj 10 filarów udanego small talku!”

Z tego materiału dowiesz się:

 

  • Jak odważyć się i zagadać do obcej osoby.
  • Jakie tematy są bezpieczne do rozmowy z niemal każdym.
  • Jakie tematy zniszczą każdą rozmowę.
  • Jak radzić sobie z trudnymi rozmówcami.
  • Gdzie są granice między byciem zabawnym a byciem śmiesznym.

Webinar #6

  • „Savoir-vivre podczas rozmowy kwalifikacyjnej”

Z tego materiału dowiesz się:

 

  • Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Jak ubrać się na rozmowę kwalifikacyjną.
  • Jak wygląda savoir-vivre rekrutowanego i rekrutera.
  • Jak radzić sobie niezręcznymi sytuacjami i trudnymi pytaniami.
  • Jak reagować na milczenie po rozmowie.

Webinar #7

  • „Jak zbudować biznesową, kapsułową garderobę?”

Z tego materiału dowiesz się:

 

  • Jak w odpowiedni sposób skomponować swój biznesowy komplet.
  • Jakie ubrania zawsze będą do siebie pasować. 
  • Jakie zestawy są nieakceptowalne.
  • Jak tanim kosztem zaopatrzyć się w idealny zestaw ubrań.

BONUSY - DODATKOWE​

  • EBOOK „Jak ubierać się do pracy wiosną i latem”
  • Szkolenie online:
    SZTUKA MOWY z Patrykiem Czerniejewskim

CZY TY TEŻ tak masz?

  • Chcesz nauczyć się robić perfekcyjne pierwsze wrażenie – online i na żywo?
  • Chcesz zyskać niezachwianą pewność siebie we wszystkich sytuacjach biznesowych?
  • Chcesz słyszeć, gdy mówią, że jesteś „człowiekiem z klasą”?
  • Chcesz zbudować elegancką i wygodną biznesową garderobę?
  • Chcesz odkryć tajniki skutecznego small talku?
  • Chcesz wiedzieć, na co zwracać uwagę, przygotowując słowną lub pisemną wypowiedź?
Jeśli odpowiedź na jakiekolwiek z tych pytań brzmi “TAK” to właśnie ten kurs jest DLA CIEBIE!

PROWADZĄCY

Aleksandra Pakuła

  • Trenerka etykiety, specjalista w dziedzinie budowania wizerunku, założycielka Instytutu Etykiety.
  • Autorka trzech książek: „Z klasą. Vademecum współczesnej damy” (2021), „Z klasą w biznesie” (2022) i “Z klasą na każdą okazję” (2023).
  • Prowadzi na Instagramie największy w Polsce profil poświęcony tematowi etykiety.
  • Publikuje na blogu i na YouTubie.
  • Regularnie wyjaśnia zasady etykiety w prasie i telewizji, goszcząc m.in. w programach „Dzień dobry TVN” i „Pytaniu na śniadanie”, Gazecie Wyborczej, Radiu ZET i Wirtualnej Polsce.
  • Laureatka plebiscytu Doskonałość sieci 2022 w kategorii styl, organizowanego przez magazyn „Twój styl”.

Odwiedź profil eksperta:

OPINIE O SZKOLENIU

Odtwórz wideo

Anna Dzikowska

„Dzięki kursowi dowiedziałam się bardzo wielu istotnych rzeczy, dotyczących między innymi spotkań biznesowych a także tego, jak zachować się poza nimi”

 

Odtwórz wideo
Katarzyna Zakrzewska

„Podczas kursu Aleksandry Pakuły Etykieta w biznesie, poznałam moc pierwszego wrażenia, siłę small-talku, a także zasady precedencji, które warto znać”

 
Odtwórz wideo

Karolina Bączkiewicz

„Szkolenie dało mi przede wszystkim usystematyzowanie wiedzy, sposób przekazu był czytelny, merytoryczny i zrozumiały. Urzekła mnie cała estetyka nagrania. Lekcje nagrane w sposób profesjonalny, na najwyższym poziomie”

 

Lista LEKCJI

MODUŁ 1: Etykieta biznesu w XXI wieku 

Z tego modułu dowiesz się co potrzebujesz na początek swojej drogi DIY. Uzupełnimy razem skrzynkę narzędziową.

  • 1. Powitanie.

    Zacznijmy wspólną przygodę w temacie etykiety biznesowej.

  • 2. Czym jest etykieta?

    Etykieta biznesu jako zbiór norm społecznych.

  • 3. Etykieta biznesu a etykieta towarzyska.

    Różnice.

  • 4. Po co nam etykieta biznesowa?

    Przykłady faux pas.


MODUŁ 2: Perfekcyjne pierwsze wrażenie

  • 5. Co wpływa na pierwsze wrażenie?

    Zasada 11 sekund.

  • 6. Ton głosu i sposób wypowiadania się.

    Jak można pracować ze swoim głosem, by go zmienić?

  • 7. Wyraz twarzy i kontakt wzrokowy.

    Dlaczego jest to takie istotne?

  • 8. Postawa ciała.

    Jaka postawa ciała może wpłynąć na pozytywny odbiór Twojej osoby?

  • 9. Uścisk dłoni.

    Jaki uścisk dłoni będzie najbezpieczniejszy?

  • 10. Ubiór.

    Wpływ ubioru na postrzeganie.


MODUŁ 3: Pierwszeństwo w biznesie

  • 11. Precedencja w biznesie.

    Zasada pierwszeństwa.

  • 12. Kto pierwszy się przedstawia, a kto podaje rękę?

    Zasady precedencji podczas przedstawiania się.

  • 13. Pocałunki w biznesie i całowanie w rękę.

    Czy całowanie w rękę w biznesie jest dopuszczalne?

  • 14. Pierwszeństwo w windzie i samochodzie.

    Precedencja w wielu biznesowych sytuacjach.

  • 15. Przepuszczanie w drzwiach.

    Wiek i płeć w precedencji.


MODUŁ 4: Poznawanie innych

  • 16. Przedstawianie siebie.

    Jak to zrobić dobrze?

  • 17. Przedstawianie innych.

    Prawdziwy test w etykiecie.

  • 18. Tytułowanie – kto jest kim?

    O czym należy pamiętać?


MODUŁ 5: Dress code w biznesie

  • 19. Czym jest dress code?

    Czy w firmie naprawdę może nie obowiązywać dress code?

  • 20. Strój business professional.

    Strój biznesowy profesjonalny.

  • 21. Strój smart casual.

    Strój biznesowy bez sztywnych zasad.

  • 22. Strój business casual.

    Najmniej zobowiązujący strój biznesowy.

  • 23. Overdressed i underdressed.

    Poznaj określenia używane w kontekście ubioru i stylu.

  • 24. Tatuaże i kolczyki.

    Można czy nie można?


MODUŁ 6: Dress code w biznesie dla kobiet

  • 25. Business professional dla kobiet.

    Poznaj podstawowy zestaw ubioru dla kobiet.

  • 26. Smart casual dla kobiet.

    Zasady ubioru smart casual.

  • 27. Business casual dla kobiet.

    Zasady ubioru business casual.

  • 28. Buty w kobiecym stroju biznesowym.

    Jakie wymagania powinny spełniać buty, które nosimy do pracy?

  • 29. Dodatki w kobiecym stroju biznesowym.

    Dodatki jako nieodłączny element biznesowej stylizacji.

  • 30. Makijaż w biznesie.

    Makijaż podkreślający urodę.

  • 31. Paznokcie w biznesie.

    Jakie kolory będą najbardziej pożądane?

  • 32. Fryzura w biznesie.

    Fryzura ma znaczenie!

MODUŁ 7: Dress code w biznesie dla mężczyzn

  • 33. Business professional dla mężczyzn.

    Poznaj podstawowy zestaw ubioru dla mężczyzn.

  • 34. Smart casual dla mężczyzn.

    Zasady ubioru smart casual.

  • 35. Business casual dla mężczyzn.

    Zasady ubioru business casual.

  • 36. Buty w męskim stroju biznesowym.

    Jakie wymagania powinny spełniać buty, które nosimy do pracy?

  • 37. Dodatki w męskim stroju biznesowym.

    Dodatki jako nieodłączny element biznesowej stylizacji.

  • 38. Paznokcie, fryzura i zarost w biznesie.

    Na co warto zwrócić uwagę?


MODUŁ 8: 
Small talk

  • 39. Dołączanie do grupy.

    Jak dołączyć do grupy, gdy "nie wypada rozmawiać z nieznajomymi"?

  • 40. Odchodzenie od grupy.

    Jak grzecznie zakończyć rozmowę i odejść od grupy?

  • 41. Zasady komunikacji.

    Słuchanie w rozmowie jest ważniejsze od mówienia.

  • 42. Idealne tematy do rozmowy.

    Kto powinien rozpocząć rozmowę? Czy precedencja ma tutaj znaczenie?

  • 43. Zakazane tematy.

    Jakich tematów nie powinno się poruszać?

  • 44. Trudni rozmówcy.

    Jak sobie z nimi poradzić?

  • 45. Zapamiętywanie imion i nazwisk.

    Zapamiętywanie imion i nazwisk jest kluczowe.


MODUŁ 9: 
Listy, maile, telefony

  • 46. Jak pisać eleganckie maile?

    Poznaj najczęściej popełniane błędy w pisaniu maili.

  • 47. Rozmowy telefoniczne.

    Etykieta podczas rozmowy telefonicznej.

  • 48. Listy i pisma biznesowe.

    Poprawne adresowanie listów.

  • 49. Media społecznościowe.

    Na co należy zwrócić uwagę?

  • 50. Krótkie wiadomości tekstowe.

    Poprawność językowa w wiadomościach tekstowych.


MODUŁ 10: 
Trudne sytuacje w biznesie 

  • 51. Komplementy w biznesie.

    Komplementy w kontekście biznesowym - tak czy nie?

  • 52. Krytyka w biznesie.

    Krytyka wyważona, adekwatna i budująca.

  • 53. Regulaminy i ich egzekwowanie.

    Przestrzeganie obowiązujących w firmie zasad

  • 54. Punktualność w biznesie.

    Punktualność jako ważny aspekt w biznesie.


MODUŁ 11: 
Spotkania biznesowe

  • 55. Spotkania w restauracji.

    Test naszych dobrych manier.

  • 56. Spotkania w naszej firmie.

    Jak zadbać o klienta?

  • 57. Spotkania u klienta.

    Poznaj wskazówki, które pomogą Ci w przygotowaniu się na spotkanie.

  • 58. Zachowanie przy szwedzkim stole.

    O czym warto pamiętać?


MODUŁ 12: 
Podsumowanie

  • 59. Najważniejsze elementy etykiety biznesu.

    Które zasady należy postawić na podium?

  • 60. Od czego zacząć zmiany?

    Wprowadzanie zmian etapami.

  • 61. Zaproszenie do dalszej pracy.

    Informacja o zamkniętej grupie na Facebooku.

Najczęściej zadawane pytania

  • Do osób chcących rozwinąć swoje kompetencje w zakresie etykiety biznesu i savoir-vivre’u.
Do osób, które nie są gotowe na zmiany i nie chcą się rozwijać.

Uzyskujesz dożywotni dostęp do szkolenia.

Jest to kurs online, który możesz oglądać, gdzie chcesz i kiedy chcesz. Są to wcześniej nagrane i zmontowane materiały video + bonusy. Ogrom wiedzy zgromadzonej w jednym miejscu, podzielonej na poszczególne moduły i lekcje. Filmy prezentują najwyższą jakość szkoleń online w Polsce – zarówno pod względem merytorycznym, jak i technicznym.

  • Włożyliśmy wiele pracy w przygotowanie tego szkolenia. Jesteśmy przekonani, że da Ci ono ogromną wartość. Jeśli jednak nie będziesz zadowolony/zadowolona z treści, którą znajdziesz w szkoleniu, to napisz do nas w ciągu 14 dni od zakupu szkolenia, a zwrócimy Ci pieniądze. Tak po prostu.

Tak, jest taka możliwość. Raty obowiązują jednak od > 300 zł.

Szczegóły na stronie: https://chcezostac.pl/zakupy-na-raty/

Tak, do każdego zakupu automatycznie wystawiana jest faktura VAT lub paragon.

"Czy ja naprawdę tego potrzebuję?"

Pewnie zastanawiasz się:

A może zdobędę pełną wiedzę, dotyczącą zasad etykiety bez szkolenia „Etykieta w Biznesie”?

Może nie potrzebuję go, aby zyskać pewność siebie podczas spotkań biznesowych i przyciągać do siebie ludzi?

Masz rację!

Zdaj sobie, proszę, jednak sprawę, jak wysokie koszty możesz za to ponieść.

Zamiast wdrażania wiedzy i technik poznanych w szkoleniu „Etykieta w Biznesie” możesz:

  • Szukać wiedzy na własną rękę, przez co stracisz dużo czasu, a finalnie nauka i wdrożenie poznanych technik zajmie Ci o wiele dłużej.
  • Wciąż popełniać faux pas na spotkaniach biznesowych i tracić cenne kontakty.
  • Być na bakier z zasadami etykiety biznesu i mierzyć się z ciągłymi porażkami.
  • Zrozumieć po czasie, że Twoje umiejętności interpersonalne nadal są na niskim poziomie i nie radzisz sobie w stresujących sytuacjach.
  • Wykreować swój wizerunek bez gwarancji, że przekonasz nim do siebie innych.
  • Nie rozwijać się, a w konsekwencji – stracić w oczach swoich odbiorców.
  • Utwierdzać się w przekonaniu, że brak ci pewności siebie i nie jesteś profesjonalistą.

Ale możesz też zaufać naszej ekspertce:

Aleksandrze Pakuła

i dołączyć do grona kursantów!

Szkolenie „Etykieta w Biznesie” przeznaczone jest dla osób, które chcą rozwijać swój wizerunek, umiejętności komunikacyjne i czuć się pewnie w każdej sytuacji – zarówno prywatnej, jak i zawodowej.

Dlaczego możesz MI zaufać?

  • XXX
  •  
  • Od lat zajmuję się szeroko pojętą etykietą biznesu i savoir-vivrem.
  • Dzięki ciągłej edukacji i wieloletniemu doświadczeniu udało mi się osiągać sukcesy na tym polu.
  • Teraz moim priorytetem jesteś Ty i Twój rozwój, dlatego stworzyłam ten kurs.
  • Wierzę, że dzięki niemu zbudujesz niezachwianą pewność siebie, będziesz skutecznie komunikować się zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym oraz będziesz odbierany/odbierana jako profesjonalista.

PODSUMUJMY, CO OTRZYMASZ:​

  • Wartość 12 wyjątkowych modułów szkoleniowych  (wartość: 1500 zł)
  • Dwa szkolenia LIVE z ekspertką tylko dla kursantów, podczas których będzie możliwość zadawania indywidualnych pytań (wartość: 500 zł)
  • Nagranie webinaru „Dlaczego nie powinniśmy zaczynać maili od “Witam”?” (wartość: 97 zł)
  • Nagranie webinaru „10 najczęstszych błędów w Etykiecie Biznesu” (wartość: 97 zł)
  • Nagranie webinaru „10 najczęstszych błędów, które popełniamy ubierając się do pracy” (wartość: 97 zł)
  • Nagranie webinaru „Poznaj savoir-vivre podczas spotkań online!” (wartość: 97 zł)
  • Nagranie webinaru „Jak zagadać do obcej osoby? Poznaj 10 filarów udanego small talku!” (wartość: 97 zł)
  • Nagranie webinaru „Savoir-vivre podczas rozmowy kwalifikacyjnej” (wartość: 97 zł)
  • Nagranie webinaru „Jak zbudować biznesową, kapsułową garderobę?” (wartość: 97 zł)
  • Możliwość stałego kontaktu na zamkniętej grupie FB (wartość: bezcenne)
  • Setki zaoszczędzonych godzin (wartość: sama/sam zdecyduj)

Łączna wartość, jaką otrzymujesz, kupując szkolenie: 2679 zł

*Bonusy nie są wysyłane za granicę.  Oferta dla pierwszych 30 osób .

Zainwestuj tylko

1497 zł

w wiedzę, która zagwarantuje Ci przewagę w relacjach biznesowych.

Szkolenie kupisz z PayU Raty 0%
od
Najniższa cena towaru w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki:

Wartość szkolenia:

2679 zł

Sprzedaż zamknięta

Szkolenie kupisz z PayU Raty 0%
od

W tym momencie sprzedaż szkolenia jest zamknięta.

Dostęp do szkolenia będzie można wykupić w specjalnym okienku sprzedażowym, o którym możemy powiadomić Cię mailowo. Nie przegap tego momentu.

Przypomnienie o otwarciu sprzedaży

Jeśli chcesz, abyśmy przypomnieli Ci o otwartym okienku sprzedażowym, wypełnij formularz poniżej.

Nic nie ryzykujesz. Masz 14 dni GWARANCJI SATYSFAKCJI

Co to znaczy? Jesteśmy tak bardzo przekonani, że to szkolenie da Ci ogromną wartość, że dajemy Ci 100% bezpieczeństwa.

Jeśli w ciągu 2 tygodni od zakupu stwierdzisz, że szkolenie nic Ci nie dało, to zwrócimy Ci wszystkie pieniądze. 

Tak po prostu. Gramy fair.